Pinterest

2014. március 18., kedd

Kötni gyerekjáték!



a Barbie kötőmalommal:-), amit mint a képen is látható, még egy 5 éves is tud tekerni rendesen. Lili választotta a fonalat, én csak elindítottam a folyamatot. Hajpántot kötött a malommal, a rózsákat én készítettem rá filcből.

de lássuk képekkel együtt

Lili köt


és koncentrál


kész a henger, vagyis a kötött cső


készül a két rózsa gyapjúfilcből


és kész is a közös művünk!





Itt pedig egy videó a kötőgépről




Filcrózsát már készítettem tricotinnel kötött hajpántra is, hengermalommal meg általában babaruhát szoktunk kötni a barbieknak.
Tényleg nagyon egyszerű, és gyorsan kész lettünk vele.

Hát így telik egy garatgyulladásos gyerek és egy hörghurutos anyuka készszerpihenője. Ilyenkor azt gondolom, bár itthon maradhatnék minden nap és bárcsak ne kéne dolgozni...





1 megjegyzés:

csevi írta...

Na tökéletesen igazad van. Mi is betegek voltunk és hát meg kell mondjam rém nehéz egy gyereket lekötni egy hétre. Ezzel a kötőgéppel nyilván könnyebb volt. Honnan van a körkötő??