Pinterest

2014. március 13., csütörtök

Kisegér újratöltve:-)



Ezt a nagyon rossz állapotú plüss kisegeret(54 cm) egy kedves kolléganőm adta ide nekem, mert szegény az idők során, a sok szeretgetésnek és a forró mosógépnek köszönhetően szétesett és össze is csomósodott benne a töltelék.



Így nézett ki miután szétszedtem



Nagyon ragaszkodott hozzá, gyerekkori emlék, valamikor 1972-ben kapta.
Meg is egyeztünk, hogy 2 db női szeszély nevű sütemény fejében megjavítom neki. Mivel fiú egérről van szó, valami fiús felsőt kerestem neki.

Így akadtam erre a kisautós anyagomra, amihez egyszer vettem autós gombot is. Megerősítettem a varrásokat, átfestettem és újraragasztottam a szemét, és már készen is áll a hazaútra. Remélem tetszeni fog a gazdájának. Holnap megkapja:-)

új ingben, újratöltve, újrafestve



Közben már át is adtam, nagy volt az öröm, de azt nem fotóztam:-)

Nincsenek megjegyzések: