Pinterest

2009. július 30., csütörtök

maci különböző anyagokból

Persze nem csak filcből lehet varrni, hanem bársonyból is. Hát itt találkoztam az első problémával. Ha nem ragasztasz az anyag alá rávasalható közbélést, akkor kinyúlik, és az elképzelt mackód pofija nem is olyan lesz, amilyenre te eltervezted! Persze amúgy sincs két egyforma. Én az aláragasztás mellett döntöttem. A nagykörúti Röltex boltokban is lehet kapni közbélést, de nekem a Burda boltban vásárolt vált be, mert van tartása és jobb ragasztóanyagot tettek rá. Az álmom az volt, hogy egy eredeti Teddy macit varrjak, fagyapot béléssel, forgó végtagokkal, jellegzetes fejformával. Rá kellett jönnöm, hogy a gyerekek(a mai gyerekek, mert a szüleinknek még ilyen volt), nem szeretik a kemény játékokat. Hát a fagyapotot lecseréltem töltő flízre. Jó tulajdonságai közé tartozik, hogy nem molyosodik, mosható és még csak allergiás sem lesz tőle a gyerek. Rossz tulajdonsága, hogy rengeteg kell belőle, ha keményre akarod tömni a mackódat.

Nincsenek megjegyzések: