Pinterest

2009. július 30., csütörtök

kezdetek

Kezdjük azzal, hogy már évek óta varrok, csak valahogy most jutottam el odáig, hogy ezt be is mutassam másoknak. Azt hiszem a legelső dolog amit varrtam, egy estélyi ruha volt a babámnak, amit maradék fehér bársony anyagból készült. 8 éves voltam akkor. Sokáig meg is tartottam. Mikor végre megtanultam varrni egy régi Singer varrógéppel, akkor már nem volt olyan dolog, amit ki ne próbáltam volna. Ennek sok soha be nem fejezett ruha lett a vége. Hiába mindig a hibákból tanul az ember! Éveken át gyerekek között dolgoztam, és azt hiszem ott jöttem rá, hogy játékokat készíteni nekik a legnagyobb öröm. Látva, hogy milyen sok silány játékot lehet kapni az üzletekben, már akkor eldöntöttem, hogyha lesz egy kislányom, akkor neki csak saját készítésű játékai lesznek.
Hát most itt tartunk, van egy kislányom, és lassan, de haladok a felé a cél felé, amit elterveztem.

Nincsenek megjegyzések: