Pinterest

2012. január 11., szerda

Az én Steiff stílusú Jocko majmom



Hosszú hallgatás újra itt vagyok. Mostanában leginkább csak babákkal és babaruhákkal foglalkoztam, de most visszatértem kicsit a plüss állatokhoz.

Mindennapi játékkereső böngészéseim közepette találtam rá egy Steiff csimpánzra. Nagyon megtetszett, de olyan horribilis ára volt, hogy eldöntöttem, varrok egyet Lilinek. Persze szabásminta sehol, csak egy rakás kép a neten. Egynapi tervezés után, ami abból állt, hogy egy meglévő mackószabásmintát rajzoltam át, el is készült az én Jocko majmom. Kicsit nagyobbra sikerült, mint gondoltam, de sebaj, épp kifért fél méter macibundából.-)))

Lili szereti és Miki majomnak nevezte el.




Persze messze nem lett olyan, mint az eredeti, az utánozhatatlan, de azért meg vagyok vele elégedve. Sok dolgot megtanultam csak azalatt, hogy elkészítettem. Például, hogy Lilit zavarja, hogy forog a feje(végtagforgók vannak a testében)
aztán, hogy jobb ha előbb megvan a test mérve, mielőtt nekikezdenénk a szabásnak, mert akkor még le lehet kicsinyíteni a mintát, és még sorolhatnám.





A következő csak 40 cm-es lesz, ígérem!

Egyébként beleszerettem a Steiff állatokba, főleg a régi gyűjteménybe való plüssállatokba, annyira szépek, annyira élethűek, sosem fogok tudni olyat készíteni. Na igen, én nem vagyok művész, de jó érzés volt elkészíteni.


Itt megnézhetitek hogy nézett ki az eredeti Jocko csimpánz.

3 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon ügyes vagy! Nekem kifejezetten tetszik, hogy ilyen nagy lett. :)
És Lili is látom nő mint a gomba, nagyon édes. :)

CsaCseLeV írta...

Szia!

ESKÁ kézimunka magazin után kutakodtam a neten, így találtam meg egy 2009-es bejegyzésedet...
Ha esetleg még érdekel, szívesen elküldöm másolás céljából.

Vali

Bambuc írta...

Köszi, jó lenne, mindig aktuális. Írj az erdohati pont orsolya kukac gmail pont com címemre, megbeszéljük a részleteket