Pinterest

2010. október 21., csütörtök

Az ősz színei - Les couleurs de l’automne



Ezen a nyáron nem volt időm növényeket gyűjteni gyapjúfestéshez, ezért COLOMBUS textilfestékkel festettem. Nekem igazi októberi hangulatom támadt, ezért lettek ilyen színűek a gyapjúfilcek, és a szalaggyapjú. Egyelőre csak gyönyörködöm bennük, jó lenne nemezelni is, de csak éjszaka tudnék, mikor Lili alszik. Szóval mégiscsak varrás lesz a vége. Manókat meg kitűzőket szeretnék készíteni , meg végre valamit magamnak. Karácsonyra csak elkészül!!!



Comme je n’ai pas eu l’occasion de récolter de plantes pour la teinture cet été, je me suis tourné vers la gamme de teinture COLOMBUS.
On est en octobre, voila pourquoi les laines ont ces couleurs chaudes. Les regarder me fait plaisir, mais faire du feutre a la main, je ne saurait que la nuit, quand Lili dort. Donc j’utiliserai des « préfabriqués » et je vais les coudre.
J’aimerai faire des lutins et des broches, et puis enfin une petite chose que pour moi. J’espère de les terminer pour Noël !

1 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon szép színek! Kíváncsi vagyok milyen manókat készítesz belőlük. Biztos aranyosak lesznek. :)