Pinterest

2009. október 21., szerda

rugdalódzó

Anyu vett nekem a múltkor gyönyörű lila színű polár anyagot, amiből eredetileg steppelt takaró hátlapja készült volna, de olyan elképesztő színe van, hogy sajnáltam erre pazarolni. Szóval lett belőle egy meleg téli rugdalózó Lilinek, és egy sál. Megnyugtató, hogy nem hiába viszem vissza a műanyag palackokat a szelektív hulladékgyűjtőbe!A szabásmintát a Burda Gyerek számából vettem, ami most jelent meg októberben. Jó kis modellek vannak benne. Persze nem szabad egy az egybe lemásolni, ami benne van, érdemes változtatni a modelleken. Mivel ez egy 74-es méret, decemberben lesz csak jó Lilinek az overállja alá, úgyhogy most varrok egy számmal kisebbet is piros polárból. Ennek nincs bélése, de éppen csinálhattam volna pamutból.

Ezt a szép tarkababot pedig ma vettem a piacon:-)

1 megjegyzés:

Anna írta...

Tényleg klassz színe van, jó, hogy nem bélés lett belőle. :) És nagyon tetszik a gallérja, meg a leveles minta is.