Pinterest

2009. szeptember 15., kedd

quilt, patchwork


A kislányom dédnagymamájától kaptam egy csomó gyönyörű pamutvászon anyagot, amiből ő még fiatalabb korában elég sok patchwork takarót, párnahuzatot készített. Én még csak most ismerkedem behatóbban ezzel a technikával. Mindig tudtam, hogyha egyszer ebbe belemerülök, nem biztos hogy másra jut időm. Kicsit utánaolvastam, és kiderült, hogy a legszebb patchwork és quilt takarókat az amerikai amish szekta tagjainak asszonyai varrják. Találtam is egy szuper honlapot, ahol meg lehet nézni az aukciókon eladott takaróikat. Egyébként nem csak takarókat varrnak, hanem például kézzel készített fajátékokat, asztalokat, székeket, mindent ami egy házba kell. Ahhoz képest, vagyis talán épp azért, mert nincs villany sem a házukban, fantasztikus dolgokat készítenek. Még jó, hogy van internet és én is belepillanthatok egy kicsit az alkotásaikba. Itt meg pár szabásminta található. Sajna nem lehet letölteni, csak sasolhatom, hogyan is készült. Óh, csak egyszer jussak ki Amerikába, az összes pénzem könyvekre költöm!

Nincsenek megjegyzések: